Kiedy warto odświeżyć swoje logo? Sprawdź czy już czas!

Każda marka, nawet te największe na świecie regularnie odświeżają swoje logotypy. Jeśli zależy Ci na innowacyjności Twojej firmy, ucz się od najlepszych i już dziś pomyśl o rewitalizacji znaku firmowego! To dzięki niemu Twoi klienci identyfikują Cię.

Czas pędzi do przodu, każdego roku oglądamy nowe trendy w grafice i marketingu, a logo Twojej firmy od 15 lat pozostało niezmienne? Wierzysz, że nie warto nanosić zmian skoro działa, boisz się że Twoi klienci nie skojarzą nowego znaku z twoją firmą? Nic bardziej mylnego. Sprawdź kilka powodów, dlaczego warto – a nawet trzeba pomyśleć o modyfikacji logo swojej działalności.

1. Twoje logo jest starsze niż 12 lat?

Dwa lata w dzisiejszym marketingu to naprawdę dużo czasu. 10 lat to czas, w którym zmienia się wszystko. Nie uwierzymy, że Twoja firma działa tak samo jak przed laty, bez zmian w asortymencie, polityce, wartościach czy technikach sprzedaży. Uczysz się, idziesz naprzód, zmieniasz swój biznes. Nie pozwól, aby Twoja marka traciła w oczach klientów prezentując stale ten sam znak firmowym.

2. Nawet najmniejsza zmiana może przynieść ogromny sukces!

Nie bój się! Nie próbujemy Cię przekonać do ogromnej rewolucji w Twojej firmie. Wyciągnij ze swojego logotypu wszystko to co najlepsze. Nie zmieniaj go diametralnie – odśwież znak firmowy. Nadaj nową formę, może pomyśl o łagodniejszym charakterze. Klienci na pewno się już przyzwyczaili do Twojego starego logo dlatego nie zmieniaj go całkowicie.

Co zyskasz przy reformie obecnego logo

  • Pozytywne spojrzenie swoich klientów – Nie stoisz w miejscu, ciągle się rozwijasz, a klienci to widzą!
  • Pozostaniesz w trendach
  • Zostaniesz zauważony przez większe grono odbiorców
  • Będziesz krok przed konkurencją, która stoi w miejscu i się nie rozwija
3. Idź na całość!

Istnieją sytuacje, w których drobna zmiana to za mało. Czasem przychodzi moment w życiu Twojej firmy, gdzie należy przeprowadzić prawdziwą wizerunkową rewolucję. Podkreślimy, że dobrze wykonana może przynieść ogromne profity. Kiedy warto zastanowić się nad całkowitą zmianą logotypu?

  • To doskonała decyzja w przypadku zmiany branży – nasza firma decyduje się na wejście w nowy segment rynku. Zmiana logotypu przyniesie tutaj same korzyści
  • Fuzja firm – tutaj zmianę logotypu przeprowadź wraz z mini kampanią informacyjną dla twoich klientów. Muszą poznać korzyści połączenia przedsiębiorstw.
  • Coś idzie nie tak w Twojej działalności? Pozwól swojej firmie na zaczerpnięcie świeżej energii – dokładnie tej, którą masz zaczynają swój biznes. To najlepszy moment aby pójść na całość
  • Nie „czujesz” obecnego logo, nie identyfikujesz się z nim? Masz wrażenie, że nie jest ono częścią Twojej działalności? Zmień je jak najszybciej.
  • Obecne logo generuje negatywne skojarzenia Twoich klientów? Nie wzbudza zaufania? To także czas na przeprowadzenie rewolucji.

Jak robią to najlepsi? Sprawdź przykłady jak na przełomie lat zmieniali się „giganci”. Pamiętacie jeszcze poprzednie logotypy tych marek?

Oddaj wizerunek swojej firmy w ręce profesjonalistów!
Zaufaj nam i pozwól na zaprojektowanie logo, które będzie dumą Twojej marki. Pamiętaj że logo jest Twoją wizytówką i reklamą.
Napisz do nas
Napisz komentarz