Media społecznościowe

MARKA NA FACEBOOKU

Facebook to obecnie największy i najpopularniejszy serwis społecznościowy, generujący kilkanaście miliardów przychodu rocznie.
Zarejestrowani użytkownicy tworzą sieci kontaktów, dzielą się swoimi publikacjami, uczestniczą w wydarzeniach online, reagują na treści znajomych, nieznajomych i marek. Ostatni punkt jest dla Ciebie kluczowy.

PROFIL (OSOBA PRYWATNA)

To konto osobiste, które musi posiadać każdy, kto chce cokolwiek opublikować na Facebooku.
Również Ty, jako właściciel biznesu, musisz je mieć (nawet, jeśli nie zamierzasz być aktywny w serwisie), by uzyskać dostęp do swojej strony firmowej (fanpage’a).

PROFIL (OSOBA PRYWATNA)

To konto osobiste, które musi posiadać każdy, kto chce cokolwiek opublikować na Facebooku.
Również Ty, jako właściciel biznesu, musisz je mieć (nawet, jeśli nie zamierzasz być aktywny w serwisie), by uzyskać dostęp do swojej strony firmowej (fanpage’a).

FANPAGE (MARKA)

To strona firmowa na Facebooku, której treści możesz promować korzystając z różnorodnych formatów reklamowych. By ją założyć lub mieć do niej dostęp i widzieć wszystkie statystyki, musisz posiadać profil.

FANPAGE (MARKA)

To strona firmowa na Facebooku, której treści możesz promować korzystając z różnorodnych formatów reklamowych. By ją założyć lub mieć do niej dostęp i widzieć wszystkie statystyki, musisz posiadać profil.

PROWADZENIE FANPAGE’A – DLACZEGO?!

Prowadzenie fanpage’a na Facebooku nie ogranicza się do publikacji wpisów. Niezwykle ważna jest strategia marketingowa, zbudowana w oparciu o ściśle wyznaczone cele. Pytanie DLACZEGO chcesz pojawić się z ofertą w social media jest tu kluczowe.

Nie bądź na Facebooku dlatego, że “wszyscy tu są”, a dlatego że są tu Twoi klienci i możliwości skutecznego promowania Twojego biznesu. Zacznij od określenia i uszeregowania celów, a potem… potem podpowiemy Ci czy Facebook to na pewno najlepszy z serwisów społecznościowych dla Ciebie i w jakie kampanie reklamowe warto zainwestować.

kamera, filmy, filmowanie, spot, reklama - oznakowanie firm, www, strony internetowe, marketing, reklama - mkdesign.pl
ROZPOZNAWALNOŚĆ MARKI

Dobrze i systematycznie prowadzone działania na Facebooku pomogą Ci na stałe zapisać się w świadomości odbiorców.

POZYTYWNY PR

Facebook to idealne narzędzie do kształtowania pozytywnego wizerunku Twojej firmy i nawiązywania partnerskich relacji z klientami.

DODATKOWY KANAŁ OBSŁUGI KLIENTA

Daje możliwość niemal natychmiastowej reakcji i otoczenia klienta opieką na każdym etapie jego doświadczenia konsumenckiego.

ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW / USŁUG

To że Facebook sprzedaje, wiadomo nie od dziś. Wykorzystaj jego potencjał i ciesz się z szybujących w górę słupków sprzedaży.

POZYSKIWANIE KONTAKTÓW (LEADÓW)

Poszerzaj sieć swoich kontaktów. Wzbogacaj dzięki Facebookowi swoje bazy klientów i jeszcze skuteczniej się z nimi komunikuj.

ŹRÓDŁO WARTOŚCIOWEGO RUCHU NA STRONĘ WWW

Facebook jako źródło wartościowego ruchu na stronie. Kieruj odwiedzających Twój profil na Facebooku na stronę internetową Twojej firmy lub prosto do sklepu, w którym będą mogli szczegółowo zapoznać się z Twoją ofertą.

Dlaczego właśnie my?

Wierzymy, że każdy potrafi “wrzucić coś na Fejsa”. Nie każdy jednak potrafi sprawić, by ktoś dzięki niemu kupił Twój produkt czy skorzystał z  usługi.

Profesjonalna obsługa fanpage’a to:

  • działania realizowane zgodnie z założoną strategią;
  • różnorodne treści opracowywane przez specjalistów z zakresu content marketingu, grafiki, copywritingu
  • formaty reklamowe, wykorzystywane w zależności od konkretnych celów marketingowych (np. reklamy karuzelowe czy kanwy);
  • bieżąca kontrola i optymalizacja kampanii reklamowych;
  • monitoring aktywności odbiorców – umiejętność płynnych działań, gdy wszystko jest dobrze i błyskawicznej reakcji w sytuacjach kryzysowych;
  • umiejętność znalezienia wspólnego języka z Twoimi potencjalnymi klientami;
  • bycie na bieżąco ze zmianami na Facebooku oraz ich umiejętne wykorzystanie do promocji Twojego biznesu;
  • raportowanie podejmowanych działań;