Produkcja filmowa

NASZA SPECJALIZACJA TO KOMPLEKSOWA PRODUKCJA FILMOWA.

Każdy aspekt produkcji filmu – od dobrego przygotowania, poprzez zorganizowaną realizację zdjęć na planie, aż do zaawansowanej post produkcji – jest dla nas niezmiernie ważny. W obecnych czasach ciężko wyobrazić sobie branżę, która obejdzie się bez filmów reklamowych. Produkcja filmowa stała się zjawiskiem powszechnym i ogólnodostępnym. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę, że film filmowi nie równy. Produkcja filmowa to dziedzina mocno skomplikowana. Wszak pracujemy nie tylko dla klienta, ale przede wszystkim dla odbiorcy końcowego, do którego kierowany jest spot reklamowy. Jak wiadomo, ile osób, tyle gustów i pomysłów…
Z racji tego, że doskonale znamy się na tym co robimy, zdecydowanie lepiej czujemy się, gdy klient daje nam wolną rękę.

Niczym nieskrępowana wyobraźnia wznosi naszą kreatywność na wyżyny! Dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć zapadające w pamięć produkcje filmowe.

Nasze specjalizacje w produkcji filmowej to:
  • kompleksowa produkcja filmowa,
  • teledyski
  • filmy reklamowe
  • filmy promocyjne
  • filmy korporacyjne
  • filmy wizerunkowe
  • filmy biznesowe
  • spoty reklamowe
  • filmy produktowe,
  • wykonywanie relacji z eventów i wydarzeń,
  • organizacja produkcji filmowej
  • pisanie scenariuszy
  • tworzenie koncepcji kreatywnych
  • planowanie mediów i kampanii reklamowych
  • postprodukcja filmowa
  • dynamiczny montaż filmowy
  • udźwiękowienie filmu
  • aktorzy i statyści
  • ujęcia z drona
  • greenscreen
  • rekwizyty
  • charakteryzacja
  • kostiumy
Wykorzystaj możliwości video marketingu!

Świat reklamy i marketingu rządzi się swoimi prawami. Zmienia się, ewoluuje, nie znosi nudy i kopiowania. By odnaleźć się w zasadach gry, trzeba bacznie śledzić trendy i działania konkurencji. Komunikacja musi opierać się na kanałach i narzędziach umożliwiających dotarcie do szerokiej grupy docelowej, która coraz częściej zamienia lekturę na łatwy w odbiorze przekaz video. Dlatego marki, które stawiają na video marketing,

Produkcja filmowa, którą oferujemy zawsze sprowadza się do stworzenia dopracowanego, kreatywnego przekazu o nietypowej, angażującej formie. Nudzą nas oklepane sztancowe produkcje filmowe. Staramy się unikać tego rodzaju narracji. Wolimy przeznaczyć czas na produkcję filmową, która i nam sprawia radość i przynosi satysfakcję. Dlatego każdy klient, dla którego realizujemy produkcję filmową doskonale wie, że włożymy w realizację jego filmu nie tylko potężną ilość pracy, ale przede wszystkim oddamy jej cząstkę siebie i swojej duszy.

01. Klipy reklamowe

Głównym celem krótkich klipów reklamowych, wykorzystywanych na stronach internetowych i w mediach społecznościowych (w tym na platformie YouTube), jest dotarcie z konkretnym przekazem do odbiorcy. Aby tego dokonać, potrzeba przyciągającego uwagę materiału, który będzie miał tylko kilka sekund, by zainteresować widza.

02. Spoty sponsorskie

Ze względu na to, że spoty sponsorskie trwają zwykle tylko 8 sekund, muszą być chwytliwe i zapadające w pamięć. Mają one tylko jeden cel, muszą wskazać sponsora danego programu telewizyjnego, co stanowi reklamę marki i zaprezentowanych w materiale produktów. Nie można jednak powiedzieć o nich nic, poza wymienieniem ich nazwy.

03. Filmy wizerunkowe

Filmy wizerunkowe tworzą oraz podtrzymują dobrą relację między firmą a klientami, partnerami biznesowymi, pracownikami i kandydatami. W zależności od tego, do kogo są skierowane, mogą być wykorzystywane do komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Mają duże znaczenie dla biznesu, ponieważ w swojej narracji przedstawiają firmę oraz wartości i ludzi, którzy ją tworzą.

04. Relacje z eventów

Relacje z eventów, konferencji i wszelkiego rodzaju spotkań pracowniczych i biznesowych muszą nie tylko odpowiednio zaprezentować cel wydarzenia, ale i oddać jego charakter. Ich największym atutem jest możliwość pokazania emocji uczestników eventu: zainteresowanie, zadowolenie, śmiech bądź wzruszenie.

05. Filmy szkoleniowe

Filmy szkoleniowe stanowią skuteczną formę nauczania. Są bezsprzecznie bardziej zrozumiałe i lepiej przyswajalne dla potencjalnych widzów niż treść zawarta w podręcznikach czy broszurach. Nic więc dziwnego, że filmy instruktażowe w wielu firmach zastępują standardowe szkolenie bądź stanowią jego atrakcyjne urozmaicenie.

06. Filmy z drona

Ujęcia z lotu ptaka świetnie sprawdzają się w filmach reklamowych (wykorzystywanych przede wszystkim w branży deweloperskiej i nieruchomości), wizerunkowych, korporacyjnych i w relacjach z imprez, zawodów lub eventów. Niezwykłe ujęcia z drona podkreślają profesjonalizm i nowoczesność firmy, którą reklamuje powstałe video.

07. Filmy rekrutacyjne

Filmy rekrutacyjne to świetne narzędzie zarówno dla firm, jak i dla startupów, które za sprawą skutecznego marketingu chciałyby przyciągnąć wartościowych pracowników, a jednocześnie ułatwić sobie proces rekrutacji. Z założenia powinny pokazywać sposób funkcjonowania danej firmy, a także panującą w niej atmosferę.