Po co Ci agencja kreatywna?

Właśnie wypuszczasz w świat swój pierwszy biznes. Masz nazwę, NIP, Regon i lokal na oku. Do agencji reklamowej nawet się nie wybierasz, bo po co? Marka wypromuje się sama, pomysł jest świetny, klienci zaraz to zauważą. W Wordzie utworzone logo oraz wizytówka wybrana na podstawie kilkuset gotowych wzorów znalezionych w Internecie. Ba! Jeszcze za to płacisz 20zł i wmawiasz sobie że to przecież nie jest koszt. No nie jest, ale dobrym projektem też tego nazwać nie można.

Niestety są to zgubne praktyki. Firma stoi w martwym punkcie – nie rozwija się, nie ma napływu nowych klientów. Przetrząsasz sieć w poszukiwaniu rozwiązań: co dalej? Zakładasz profil swojej firmy na FB, wrzucasz kilka zabawnych postów, drukujesz nowe ulotki. Myślisz o agencji reklamowej, ale to przecież zbędny wydatek, zły moment, bo przecież firma jeszcze nie zarabia.

Działasz prężnie, przez całą dobę na najwyższych obrotach. Masz tysiące pomysłów i każdy chcesz zrealizować. Dwoisz się i troisz, i wciąż rozdrabniasz dalej. Phi, co tu mówić – nawet wielka agencja reklamowa nie miałaby tyle energii w tworzeniu kolejnych projektów co Ty.
Wciąż myślisz o tym, że agencja reklamowa nie jest dla Ciebie. Poświęcasz całe dnie na doskonalenie swoich umiejętności „word’a” i „paint’a”, ale nadal nie widzisz konkretnych zysków z tej inwestycji.

Idziesz do kolegi który uczył się w szkole photoshopa, gimpa lub innego programu graficznego. Razem siedzicie cały dzień nad jednym projektem wizytówki i ulotki. W końcu drukujecie! Jesteś zadowolony z efektów swojej pracy gdy nagle słyszysz od jednego ze swoich klientów że numer na wizytówce jest niewidoczny – ciężko go rozczytać. Tylko dlaczego? No może dlatego że napisaliście go jakąś dziwną czcionką…. Nie wytrzymujesz i szukasz agencji która zadba o Twój wizerunek. No cóż, straciłeś tylko sporo czasu i pieniędzy.

Co to jest agencja kreatywna / agencja reklamowa?

Pod tym hasłem może kryć się bardzo wiele. I grafik – wolny strzelec, i studio projektowe, i cała ekipa różnych speców od marketingu. Bo są agencje i agencje. Są takie, które wymagają od klienta własnego pomysłu, wręcz współtworzenia projektu, i takie, które przygotują wszystko od początku do końca, tłumacząc koncepcje i otwierając kolejne pola do działania. Staną się Twoim partnerem biznesowym i przewodnikiem, doradzając co się u Ciebie sprawdzi, a co nie będzie zbyt trafionym rozwiązaniem w tworzeniu spójnego wizerunku Twojej marki i jasnych komunikatów dla klientów.

Przejdźmy do konkretów, czyli kilka słów o Nas.

Jesteśmy zgraną ekipą, która dobrze wie co robi. Czasami nasze metody i działania są niezrozumiałe dla klientów ale zawsze prowadzą do pełnego sukcesu. Każda osoba jest specjalistą w swoim dziale, który ma spore doświadczenie. Na rynku reklamowym działamy od ponad 10lat. Doświadczenie zbieraliśmy u największych agencji w naszym kraju.

Doskonale wiemy czego trzeba aby nasz klient odniósł pełen sukces. Dbamy o wizerunek klienta nie tylko w Internecie ale przede wszystkim zajmujemy się kompleksowym oznakowaniem budynków, biur i lokali. Projektujemy, produkujemy i montujemy reklamę świetlną LED 3D. Nie boimy się wyzwań dlatego też nasi specjaliści mogą poprowadzić Cię przez cały i bardzo często skomplikowany proces budowy własnej strony, sklepu lub bloga internetowego.

Dodatkowo świadczymy usługi kamerowania, filmowania z dronów oraz montażu filmów, reklam oraz spotów. Działamy na terenie całej Polski i  nie tylko – dlatego nie bój się do nas napisać lub zadzwonić.

Jako producent, sami wykonujemy wszystkie usługi – nie polegamy na pośrednikach co odbija się na cenie ale także na jakości.

1

Kompleksowość

Dobra agencja reklamowa zadba o to, byś mógł spać spokojnie. Ty skupiasz się na celach Twojej firmy, a agencja proponuje rozwiązania, jak je osiągnąć. Oczywiście, agencja nie sprzeda za Ciebie oferowanych produktów, ale poszczególnymi działaniami pozwoli Ci dotrzeć do docelowych klientów i zapozna ich z Twoją ofertą. Zadba o pomysł, projekt i jego wykonanie, aż po finalną realizację. Przedstawi strategię dla nowej marki, zaplanuje działania w social mediach czy choćby zwróci uwagę na niespójność komunikatów w danych kanałach. To właśnie oferujemy, stałą współpracę na rzecz Twojej ciągle rozwijającej się firmy.

2

Kreatywność

Słowo wyświechtane jak stary surdut, ale w tej branży słowo-klucz. Agencja reklamowa musi przedstawiać świeże spojrzenie na projekt i potrafić zaprezentować na nowo to, co zostało pokazane już na 1000 sposobów. Musi wyciągnąć z tego nową jakość. Nie możesz mieć wrażenia, że ktoś chce Ci wcisnąć odgrzewane kotlety, gdyż może się to skończyć marketingową niestrawnością. Zawsze staramy się skonstruować plan działania dla danej marki o konkretny i szczegółowy brief. Pozwala on nam poznać firmę dokładniej oraz wiemy do kogo mamy jeszcze dotrzeć.

3

Otwartość

Otwarty umysły – cecha coraz częściej zanikająca, choć w agencji reklamowej powinny pracować osoby, które mogą się nią pochwalić. Partnerzy marketingowi powinni być otwarci na Ciebie i Twoje cele, muszą umieć słuchać, a nawet wychwytywać coś „między wierszami”. Oczywiście, nie chodzi tu o zdolności paranormalne, bo dobra komunikacja to podstawa wszelkich relacji. Nasze doświadczenie pozwala pokierować działaniami tak aby stworzyć coś zupełnie nowego i kreatywnego. Jest to nie tylko nasza praca ale także pasja i hobby. Cieszymy się zawsze gdy klient widzi wyniki naszej pracy, gdy wszystko jest na swoim miejscu, wszystko działa i pozyskuje kolejnych partnerów biznesowych.

4

Doświadczenie

Dla Ciebie i Twojej marki liczy się efekt. Agencja reklamowa nie może się na Tobie uczyć – musi znać trendy i całą branżę. Po prostu mieć doświadczenie. Tutaj wszystko może pójść nie tak, a klient nie może za to płacić – agencja powinna pracować tak, żeby żadne potknięcie nie wyszło na światło dzienne, tym bardziej nie może się to odbić na wizerunku Twojej firmy. Pracownicy agencji reklamowej oprócz tego, że wysłuchają Twoich oczekiwań, muszą też umieć je ocenić i doradzić odpowiednie działania. Każde nasze działanie jest przemyślane przez grupę ludzi, która doradzi i pokieruje Cię przez wszystkie tajniki dobrej reklamy.

5

Portfolio

Każda agencja kreatywna musi pokazać co potrafi, dlatego też powinna mieć swoje portfolio. To dzięki niemu klient jest pewny że trafił na profesjonalistów którzy wiedzą co robią. Dlatego też postanowiliśmy założyć nie tylko swoje portfolio ale także tego bloga. Dzięki niemu będziecie na bieżąco z tym co dzieje się u nas.

 

Kontakt.

Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Jesteśmy w stałym kontakcie telefonicznym oraz mailowym co pozwala na wprowadzanie szybkich zmian w projekcie, a także ustalanie dokładnych dat montażu reklamy świetlnej.

Gorąco zachęcamy do wysyłania zapytań na reklamy świetlne, strony internetowe oraz kręcenie filmów i spotów reklamowych do nas na maila biuro@mkdesign.pl

Jesteśmy także dostępni pod numerem 518 650 671

Przejdź do zakładki kontakt
Jeden komentarz
Napisz komentarz